♥♥بغض سنگین...♥♥
♥♥بغض سنگین...♥♥

 

בلـــَم گرفتــﮧ…

از همــﮧ ی بــی تفآوتــی هآ…

از همــﮧ فــَرآموشی هآ…

از هَمﮧ بــی اعتمــآدی هآ…

کــآش معلــمی بود و انشـ ـ ـــآیی مــی خوآســت…

“روزگــآر خوב رآ چگونــه مــی گــُذرآنید؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

delsokhte
ساعت16:39---5 بهمن 1392
عادت کرده ام که بغضهایم را پشت خنده ها ی دروغی ام پنهان کنم ..یاد گرفته ام که اگردلم شکست ... بی صدا گریه کنم ، سالهاست بارخستگی هایم رابه تنهایی به دوش می کشم، خسته ام ازاین عادت ها، یاد گرفتن ها، دلواپسی ها، می خواهم آن روی زندگی را هم ببینم. می خواهم زندگی کنم زندگی ..اما انگار آن روی زندگی جایی غیر از این دنیاست .. من مشتاق آن روی زندگیم و وصال به معشوق

delsokhte
ساعت16:38---5 بهمن 1392
زیر سایبون مهتاب روبروی تو نشستم
یه بغل قافیه داشتم که بگم عاشقت هستم
از کجا باید شروع کرد زبونم بند اومد انگار
صدای قلبم رو بشنو منو به ستاره نسپار
از یه عمر همین یه لحظه، لحظه ی زندگی ماست
منو امروز عاشقم کن تا هنوز دیروز فرداست


delsokhte
ساعت18:04---25 دی 1392
عشق یعنی کتاب حافظ تودستت باشه وواسه وصال نیت کنی





عشق یعنی جمله ی دوست دارموفقط واسه اون درنظربگیری





عشق یعنی وقتی اسمش میادرولبات چشات بی اختیارخیس بشه





عشق یعنی دستاتوببری بالاوباصدایی پرازبغض بگی"خدایاازمن نگیرش"
پاسخ:alii bood asisam


delsokhte
ساعت18:03---25 دی 1392
بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی …





دلت بگیره ولی دلگیری نکنی …





شاکی بشی ولی شکایت نکنی …





گریه کنی اما نزاری اشکات پیدا بشن …





خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری …





خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی …

سلام آجی دلم برااااااااااااااات تنگ شده بود ب آدرس قبلیت رفتم بسته بود. دلم گرفت مررررررررررر30 ک برام پیام گذاشتی.

دوستتتتت دارم بازم بهن سر بزن خوشحالم کن

موفق باشی گلم
پاسخ:salam aji joon are adrese webamo avaz kardam chashm ghorboonet hatman sar mizanam golammmmmmmm...


delsokhte
ساعت17:57---25 دی 1392
خدا را دوست بدار .....

حداقلش این است ک یکی را دوست داری ک روزی ب او می رسی....




پاسخ:ajiiiiiiiiiii aliiiiiii bood eshghe vagheii khodas ino motmaenam:)


سارا
ساعت21:03---20 دی 1392
لینک شدی تو هم لینکم کن
پاسخ:مرسی عزیزم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [یک شنبه 12 آبان 1392برچسب:,] - [✿✿ܓrozitaܓ✿✿]
Copy right © TemplateWorld