♥♥بغض سنگین...♥♥
♥♥بغض سنگین...♥♥

کاش می شد روی خط سرنوشت

روزهای با تو بودن را نوشت..

سرنوشت , ننوشت

گر نوشت , بد نوشت

اما باور کن نمی توان سرنوشت خویش را از سر نوشت !

کاش من هم کسی را داشتم ........
که با بستن چشمانم .......
حس قشنگ نگاهش را احساس میکردم .......
بوی نفسهایش را میشنیدم ........
کاش من هم کسی را داشتم .......
که حتی وقت نبودنم ....
عاشقم باشد ........
کاش .....


نظرات شما عزیزان:

✖ یگانه ✖
ساعت4:17---6 آبان 1392
دنیای اطرافمان را با پرده سینما اشتباه گرفته ایم
یکی فراموش می شود
یکی خاموش می شود
یکی می میرد
و ما فقط تماشا می کنیم.....


✖ یگانه ✖
ساعت5:34---24 مهر 1392
من زبان برگ ها را می دانم …
مثلا “خش خش” یعنی “امان از جدایی”
پیش از جدایی از درخت هیچ برگی خش خش نمی کند …


محمد
ساعت17:41---22 مهر 1392
سلام ! واقعا وبت عالیه!
از تصاویر خوشگلی هم استفاده کردی...
من یه انجمن تفریحی برای رفاه و تفریح دختر پسر های ایرونی
راه اندازی کردم خوش حال میشم تشریف بیاری...
منتظرت هستم...
www.fesghelyha.ir/forum
حتما ثبت نام کن ...


..
ساعت14:30---18 مهر 1392
اين واقعا عجيبه ولي كار ميكند!ميخواهيد چهره كسي را كه در نهان تو را دوست دارد ببينيد؟اين پيام را به 10 نفر ارسال كنيدو شما در صفحه يhttp:\\amour-en-portrait.ca.cx تصوير يخواهيد ديد از كسي كه تورا دوست دارد.شما ممكن است سوپرايز شويد!(شباهت تصوير حدود90% است)

✖ یگانه ✖
ساعت5:31---15 مهر 1392
پسرک جلوی خانومی را میگیرد و با التماس میگوید :
خانم ! تو رو خدا یه شاخه گل بخرید
زن در حالی که گل را از دستش میگرفت
نگاه پسرک را روی کفش هایش حس کرد،
چه کفش های قشنگی دارید !
زن لبخندی زد و گفت:برادرم برایم خریده است دوست داشتی جای من بودی؟؟
پسرک بی هیچ درنگی محکم گفت :
نه…
ولی دوست داشتم جای برادرت بودم !!!

… تا من هم برای خواهرم کفش می خریدم..


ღ♥ღ یگانه ღ♥ღ
ساعت7:46---6 مهر 1392
سکوت

یعنی اما … یعنی اگر …

یعنی هزار و یک دلیل که “دل” میترسد بلند بگوید …


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت17:41---5 مهر 1392
اینقدر دلم از بازی روزگار پُره که نمیتونم گله هاشو برروی کاغذ بنویسم
با دوتاپست جدید آپم خوشحال میشم بیای
دارم میرم اگه بیای همه چی رومتوجه میشی بابت تمام خوبیهات ممنونم


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:04---25 شهريور 1392
یبایی ها را چشم می بیند و مهربانی ها را دل ! چشم فراموش می کند اما دل هرگز ! پس بدان تا زمانی که دل زنده است فراموش نخواهی شد . توی دل مایی رفیق . . .

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت11:04---25 شهريور 1392
در دفتر خاطراتم نوشتم : رفیق زیباست . . .

معلم دفتر را دید و گفت این رویاست . . .

گفتم ای معلم از نوازش رفیق چی میدانی ؟

گفت در عالم رفاقت ، رفیق همیشه تنهاست . . .


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت13:58---22 شهريور 1392
هرکسی می تواند با شما بخندد

هرکسی می تواند با تو گریه کند

اما کسی که تورا دوست دارد

وقتی اشک در چشمان شماست

می تواند آن را تبدیل لبخند کند.


ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت13:58---22 شهريور 1392
ای یادگار لحظه های زیبا،

به احترام تمام زیبایی های دنیا

فراموشت نمیکنم...


masoud1616
ساعت10:03---22 شهريور 1392
•*♥♥♂بنام خداوند تاریکی ها♀♥♥*•.سلام خوبی؟فانوستو بردار... آروم پشت سرم بیا...بیا....هیسسس.. آروم..کسی نفهمه...بیا تو وبلاگ تاریک من.کفشاتو همونجا در بیار....از وبلاگ خوشملت خوشم اومد به وبم بیا بگو با چ اسمی لینکت کنم.........اگه دوست داری با این اسم منو لینک کن..........


سکوتــــــم پر از ناگفتـــــه هاستــــــ .....رفتی بیرون درم ببند
پاسخ:سلام داداش اخه ادرس نذاشتی ک؟ارورمیده؟


natalie
ساعت18:48---19 شهريور 1392
چه عجب سر زدی

اپتم خیلی عالیه عین خودت
پاسخ:خخخخخخ ببخشیدبخداکارداشتم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:,] - [✿✿ܓrozitaܓ✿✿]
Copy right © TemplateWorld